دنیا
 
درباره وبلاگ


من اینجادلم میخوادبادنیای بی رحم دردودل کنم شمام همکاری کنید... ممنون
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 159
بازدید کل : 41108
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1



Untitled Document

دریافت کد خوش آمدگویی

کد متحرک کردن عنوان وب

Blog Icons Random Icons Random Icons
درد و دلهایی با دنیا2
فقط برای درد و دل کردن با دنیا




سلام امروز یه ذره ازت گله دارم دنیا...

گفتم حالا که باهم دوستیم ومن به خاطر درد و دل کردن باتو این وبلاگ رو درست کردم بذار یه ذره باهات درد و دل کنم دیگه دنیا این چند روزه دل خیلی از دور و وری هام گرفته خسته شدم انقدر حرف غم زدیم دنیا جان خودت خسته نشدی انقدر غم بهمون تحمیل کردی؟

به جان تو نباشه به جان خودم خسته ام از دستت این بازیا ما نخوایم تو از ما امتحان بگیری باید چی کار کنیم؟

آخه یکی نیس بگه این دریا یی که تو با زور ما رو روش حول دادی چرا همیشه طوفانیهههههههههههههههه؟

دنیا جان بیا با مام مثل آدم برخورد کن آخه یکی نیس جلوی تو سنگ دل وایسه؟؟؟؟؟؟؟

ای سنگ دل اصلا باهات قهرم



نظرات شما عزیزان:

دایی ریضا
ساعت1:51---8 آذر 1391
سال ها دویده ام....

با قلبی معلق و پایی در هوا...

دیگر طاقت رویاهایم تمام شده است...

دلم رسیدن می خواهد...!!!


دایی ریضا
ساعت1:48---8 آذر 1391
خدایا ..
دلم مرهمی می خواهد از جنس خودت !
نزدیـــک ؛
بی خطــــر ،
بخشــــنده ..



بی منّـــــــــــــــــت .. !


گرگنما
ساعت20:21---9 آبان 1391
افرین
پاسخ:خواهش میکنم


گرگنما
ساعت13:55---9 آبان 1391
در ضما حامد فرد کی تو میگی با شاهین نجفی عکس انداخته
پاسخ:باشع من نمیگم بده من نمیتونم درکش کنم


گرگنما
ساعت13:26---9 آبان 1391
درک کردن چنین ادمی خیلی سخته هر کسی نمیتونه درکش کنه

گرگنما
ساعت23:45---3 آبان 1391
نه نه شاهین از نظر من کورشی دیگه برای ایران زمینه اگه منظورت نقیه برو مروری بر اصطلاحات ترانه ی نقی رو پیدا کن تا بفهمی جریان چیه وقتی توانایی درک چنین اهنگ هایی رو ندارین گوش ندین
پاسخ:من اصلا گوش ندادم دلمم نمیخواد گوش بدم باتشکراز راهنماییتون ولی ممنون


گرگنما
ساعت21:06---1 آبان 1391
ما از دنیا سیریم چون چیزایی رو دیدیم که شاهین دید
پاسخ:شاهین خواننده نیست یه آبرو بر یاسه که خواننده ست حامد فرد که خواننده ست نه اون


گرگنما
ساعت18:17---30 مهر 1391
راستی تو که 13 سالته چرا اینقد از این دنیای فانی سیری
پاسخ:نمیدونم یه چیزایی دیدم که...


گرگنما
ساعت10:31---29 مهر 1391
توصیه می کنم تو که اینقد کورش دوستی اهنگ حامد فرد بنام کورش صغیر رو بشنوی تا ببینی عمق فاجعه رو اهنگ ها شاهین نجفی رو هم برای اوضاع فهمیدن اوضاع حاضر ایران توصیه میکنم البت ما کوچیکتر از اونیم که توصیه کنیم ببخشید اگه بر خورد بهتون
پاسخ:من این چیزا بهم برنمیخوره ایناروهم شنیدم کوروش صغیر روهم خیلی دوست دارم


گلی
ساعت20:54---21 مهر 1391
ینو کسی برام فرستاده مال من نیست

ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس

http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید..امتحانش مجانیه.

موفق باشی


گرگنما
ساعت20:27---21 مهر 1391
اینجا میگن زنده ای فقط یه چیز باسه خنده

negin
ساعت22:48---2 مهر 1391
هرچیروكه بیشترازهمه میخوای3بارتكراركن،بعدآیه زیروبخون:بسم الله الرحمن الرحیم لاحول ولاقوه الابالله العلی العظیم،این پیاموبه9نفربرست آرزوت قبول میشه،باورنمیكردم واقعاقبول میشه اگرپاك كنی ونفرستی خداآرزوتوقبول نمیكنه ساعتتونگاه كن،9دقیقه بعدیه اتفاق میفته كه خوشحال میشی

رز
ساعت13:08---22 مرداد 1391
ممنون!!بازم بیا گلم،منتظرت هستم!

رز
ساعت17:58---17 مرداد 1391
عشق مثل آبه،ميتوني توي دستات قايمش كني اما آخرش يه روز دستتو وا ميكني ميبيني نيست، قطره قطره جكيده بي آنكه بفهمي فقط احساس ميكني كمي دستات نمناكند،اين همون رطوبت خاطره هاست كه برجاي مونده.

عزیزم وبت خیلی زیبا بود ،جدی میگم!خیلی باهاش حال کردم!!خییییلی دوست داااارم،در ضمن اگه دوست داشتی به منم سر بزن!!مرسی
پاسخ:ممنون عزیزم


patogh
ساعت10:50---10 مرداد 1391
هم اکنون به جمع پاتوقيها بپيونديد!شبکه اجتماعي پاتوق من وتو يک شبکه مبتني بر وب است که ميتوانيد نوشته هاي خودرا به اشتراک دوستان خود بگذاريد. قابليت به اشتراک گذاشتن فايل .عکس.ويدئو .امکان عضويت در گروهها.ايجاد گروه جديد.با پيوستن به پاتوق علاوه بر پيدا کردن دوستان جديد. تبادل لينک اتوماتيک.ميتوانيد وبلاگ وسايت خودرا نيز به دوستان جديد خود معرفي کرده تاآنان نيز از وبلاگ شما بازديد نمايند. وامکانات ديگر .

دایی رضا
ساعت22:15---9 مرداد 1391

♥ می خواهم امشب ازماه قول بگیرم
که هروقت دلم برایت تنگ شد
دردایره حضورش تو رابه من نشان دهد
می خواهم امشب با دریای خاطره ها قرار بگذارم
که هر وقت امواج پر تلاطم یادها
خواستند قایق احساس مرا بشکنند
دست امید و آرزوی تومرانجات دهد
می خواهم امشب با تمام قلب هایی
که احساس مرا می فهمند و می شنوند
پیمان ببندم که هروقت صدای قلب بی قرارم راهم شنیدند
عشقم را سواربر ضربانهای بی تابی
به تو برسانند ♥


مهسا
ساعت1:03---6 مرداد 1391
این روزها زیادی ساکت شده ام

حرف هایم نمی دانم چرا به جای گلو ، از چشم هایم بیرون می آیند
پاسخ:همه همین طورند مهساجان


vahid
ساعت23:58---31 تير 1391
سلام .

میخواستم یه راه کسب درآمد آسان و قابل اطمینان رو بهت معرفی کنم که علاوه بر سرگرمی از اینترنت درآمد هم داشته باشی، فقط کافیه 10الی 15 دقیقه در روز وقت بزاری تا به درآمد مطلوبی برسی من خودم هم عضو این سایت کسب درآمد هستم وچندین برداشت به حساب بانکی ام داشتم و اون رو تضمین میکنم پس اگه دوست داشتی به وبلاگم بیا که توضیحات بیشتر در مورد این راه کسب درآمد و راهنمایی و آدرس این سایت کسب درآمد رو گذاشتم و ضمناً ثبت نام در این سایت احتیاج به هیچ پولی نداره و رایگانه ، پس میتونی با خیال راحت بیای و ثبت نام کنی ، پس منتظرتم عزیزم .

وبلاگ من : vahid7274.loxblog.com



one lover
ساعت22:04---23 تير 1391
سلام.

وبلاگ قشنگی داری.

من شما رو لینک کردم...

شما هم اگه خواستید منو با اسم wet love لینک کنید...

ممنون
پاسخ:چشم ممنون


دایی رضا
ساعت0:22---21 تير 1391
گاهی اوقات فکر کردن به بعضی ها ناخودآگاه لبخندی روی لبانت می نشاند...چقد دوست دارم این لبخند های بیگاه و این بعضی ها را...
پاسخ:ممنون


دایی رضا
ساعت0:21---21 تير 1391
ای داد دوباره کار دل مشکل شد
نتوان ز حال دل غافل شد
عشقی که به چند خون دل حاصل شد
پامال سبکسران سنگین دل شد


حرفهایی برای نگفتن
ساعت2:12---26 خرداد 1391
خداوندا تو خیلی بزرگی و من خیلی کوچک



ولی جالب اینجاست ٬ تو به این بزرگی من کوچک را فراموش نمیکنی



ولی من به این کوچکی تو را فراموش کرده ام . . .
پاسخ:واقعاااااااااااااااااااااااا ممنون


رحیم
ساعت18:12---25 فروردين 1391
سلام خوبی صبا جون ازماهم سربزن نظر یادت نره ها باشه عزیز دلم
پاسخ:چشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 25 فروردين 1398برچسب:دنیا, :: 17:34 ::  نويسنده : صبا جهانگیریان