تهران
 
درباره وبلاگ


من اینجادلم میخوادبادنیای بی رحم دردودل کنم شمام همکاری کنید... ممنون
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 86
بازدید کل : 41187
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1



Untitled Document

دریافت کد خوش آمدگویی

کد متحرک کردن عنوان وب

Blog Icons Random Icons Random Icons
درد و دلهایی با دنیا2
فقط برای درد و دل کردن با دنیا




تهران شهر بزرگی است برای آدمهای کوچک
تهران برای من اندازه خانمان است
من کنج کنج این خانه را خوب بلد هستم
اینجا غربت نیست
اگر دلی را از آدم های این شهر نشکنی
اسارت را به تو نشان نخواهد داد
شهر من شاید بوی تازگی ندهد
اما خیابان هایش سرشار از خاطرات است
تهران خائن نیست
یادش نمی رود زیر قدم های تو ... دلش را جا گذاشت
کوچه هایش خیانت تو را دیدندو لب تر نکردند
فردا روز
با اولین صدای قدم های تو
آسان تو را بخشیدند.
دور شو از همهمه های شهر من
من آلودگی های شهرم را به تن می خرم
اما تنم را آلوده هوسهای تو نمی کنم
تهران تو را تهرانی کرد به نام
اما ازگزند نامردیهایت یک شب خواب آرام نداشت
تهران دخترانش را عروس کرد
حجله ها خجالت نکشیدند
دختران شهر را تو را نمی شناسم
تهران اندازه تو نیست
چمدان هایت را بردار و برو
دوستم دارد از این شهر می رود
به گمانم تو جایش را تنگ کرده ای.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, :: 22:32 ::  نويسنده : صبا جهانگیریان